Доставка та повернення
ü Доставка "Самовивіз"
У разі самовивозу просимо заздалегідь обговорити наявність товару в пункті видачі телефоном, а також можливість забрати товар у певний час. Просимо заздалегідь через дзвінок домовлятися про дату та час візиту, щоб уникнути відсутності товару, очікування та незручностей для Вас. Також просимо розраховувати на можливу затримку у видачі до 15 хвилин у зв'язку з можливою транспортною ситуацією.
ü Доставка кур'єром по Миколаєву
Вартість доставки по місту – 20грн/км, відстань розраховується від точки самовивозу.
Безкоштовно при вартості замовлення від 2000грн (у разі внесення авансу).
У разі вибору доставки кур'єром, вартість доставки та 25% від вартості товару потрібно сплатити одразу на картку з розрахунку – 20 помножити на кількість кілометрів від точки самовивозу до вашого місця розташування. Приблизну відстань ви можете уточнити на картах Google. У разі відмови від замовлення аванс та вартість доставки не повертаються.
ü Доставка "Новая Почта"
Безкоштовно за вартості замовлення від 2000 грн.
Можлива доставка післяплатою і на умовах передоплати.
Безкоштовна доставка здійснюється за умови передоплати щонайменше 50% від суми замовлення від 2000грн. Ви самі вибираєте, яку суму Вам зручно спочатку перерахувати на картку ПриватБанку/Монобанку.
Планшети відправляються післяплатою за умови внесення клієнтом 200грн авансу. Ноутбуки – 400грн.
Увага! Магазин залишає за собою право вимагати часткову передоплату у розмірі 100грн за умови наявності негативних відгуків у клієнта, якщо не вдалося додзвонитися до клієнта 3 рази або якщо клієнт – дитина. Сподіваємося на Ваше розуміння.
ü Умови повернення товару
Ми надаємо вичерпну інформацію про наші продукти на сторінках товарів. Прохання уважно ознайомитися з усіма характеристиками та зв'язатися з нами, якщо Вам необхідно отримати більше інформації про продукт, умови оплати або доставки.
У випадку, якщо Ви отримали товар і він не відповідає Вашим очікуванням, Ви можете повернути його Новою Поштою згідно українського законодавства.
Повернення оплачується за рахунок покупця без післяплати.
У випадку, коли товар не відповідає заявленим характеристикам або Ви отримали товар із дефектом (якість товарів практично виключає подібний варіант) - зв'яжіться з нами, і ми вирішимо питання на Вашу користь (за власний рахунок).
Гроші за товар переказуємо на банківську картку покупця після перевірки товару протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання товару кур'єром у відділенні Нової Пошти.